Folk...

Sånna varelser som jag inte förstår mig på. Någonsin. Typ.

Igår dundrade min chef in, igen, efter att chefen på vc ringt och gnällt. Det roliga med detta var att min chef kontrollerade området det gnällts om och kunde inte hitta några fel - mer än självklara ställen jag inte tänkt på att damma av. Tex en duschstång...
Så vi pratat och diskuterar och hon lämnar stället relativt lugn. Jag orkar inte bry mig nått nämnvärt och fortsätter att städa. Inne på vc kommer då en sköterska som säger, på fullast allvar, "är det inte väldig rent här inne? Tycker du inte det?" Och verkar nöjd över mitt jobb. Ser ni ironin?
Jag blir så trött på den här sjukgymnasten som måste ha något att gnälla om heeeela tiden. Så jag vägrade äta frukost med dom. Kan hon inte säga till mig personligen vad jag missat tänker jag inte sitta där och vara trevlig... Så jag möter henne när hon ska ha sin frukost kl 9 och hon frågar förvånat "har inte du ätit!?" Och jag sa att jag inte hunnit än. Då gör hon en ledsen mun!!! Det är ju hennes fel att jag inte hunnit! Jag har lagt ner min själ på deras lokaler idag och därför ute hunnit med saker och ting som jag ska. Hade inte BVC varit på utbildning idag hade jag aldrig hunnit klart med det jag skulle till kl 7... Jävla kärring...

Men det är ju ovanlig rent så var hon är och letar smuts vet jag faktiskt inte. Jag gissar på i hennes papperskorg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0