Torsdag

En natt denna veckan har jag sovit bra. Igår var jag helt förstörd och kände mig inte alls pigg. Trött och yr. Pga sömnbrist. Så när jag kom hem orkade jag inte göra nått alls. Så jag hoppade i säng och låg totalt tvärdäckad i 1 1/2 timma! Sen hoppade jag i säng igen vid 18,30 ca och sov innan hon var 19. Vaknade inte förräns första gången framåt 23. Sen har jag mest ålat runt och inte hittat någon bra sovposition. Så... Idag var jag på jobbet 04,04. Helt idiotiskt egentligen. Men fördel är att jag då kan ta det lugnt och inte stressa på morgonen.
Idag kommer förövrigt vara sämsta dagen i mitt liv. Min chef envisas med att skicka mig på hälsokontroll. Vilket skall ske 13,15 på ryhov. Så jag måste åka från jobbet 11,45 för inga bussar passar. Kul!! Sen tvingade jag mamma laga mat åt mig för jag kommer aldrig palla ta mig till Habo med bara frukost i magen. K ska ändå till sin mormor i eftermiddag. Så jag åker med honom hem sen. Lagom knöligt...
Men det kan ju vara kul att få höra att man är för tjock. Det sker ju allt för sällan! Härligt är det! Och tydligen ska jag se detta som en förmån. Jag kanske ska erbjuda min chef en rotfyllning som jag betalar, så får vi se hur mycket förmån hon ser i det hela! Tandläkarskräck är helt okej. Men inte för vården. Ja, jag jobbar på en vårdcentral. MEN JAG STÄDAR! Det är en jäkla skillnad. Nej jag gillar inte blodprov - ja jag har hål i näsan. Men tro fan jag lipade då med. Jag hatar dom två kommentarerna. "Men du jobbar ju på landstinget/men du har ju hål i näsan" jaha?
Suck. Min skallebank är inte bra idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0