Torsdag

Det där på hakan bara växer och växer. Mannen tyckte jag skulle sticka hål på den och såg allmänt lyrisk ut. Nej tack... Men imon kommer jag åt min kära rengöring! Och så har jag några ansiktsmasker hemma. Loves it! Och så ska jag leka med Linn imon. Äta kebab och få en kurs i fiberrik kost. Och så har mitt paket från halens kommit. Har beställt lite byxor. Så jag hoppas dom passar nu!
Någon loppisrunda hann vi inte med. Mannen åkte på begravning istället. Och idag ska vi skotta snö. Så jag hoppas det blir av på lördag istället!

Köpte någon konstiga olja av fotvårdstanten i måndags. Hur bra som helst! Bra att vara bundis med en fotvårdare. Man får konstiga tips, höra historier om äckliga fötter och hon har erbjudit sig att kolla på mina korvtår. Men den här oljan var asbra. Och luktar honung.

Alltså idag var det segt. Inget kaffe i världen kan nog få igång mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0