Tisdag

Alltså snälla... Jag har fått fyra häften att fylla i inför den här hälsoundersökningen som min chef envisas med att skicka mig på. Jag vet vad dom kommer säga. "Du är för tjock och borde banta och börja äta mer regelbundet". Som alla andra gånger man besöker vården. Så idag ska jag haffa sköterskan som kollade på min arm när jag trillade. Så hon får skriva nått utlåtande att jag faktiskt har trillat. Hon kollade på mitt ben jag var hemma med i höstas. Så hon vet att jag har trillat, så att säga. Alltid lika spännande med sånna här häften. De frågade hur ofta man äter fisk tex, alternativet aldrig fanns inte med. Det stod massa frågor om ens mor och far... Eh... Jag har lite koll på mamma, men vi pratar inte direkt sjukdomar när vi ses. Pappa har jag faktiskt ingen koll på. De stod "är din far avliden?" Jag vet inte, men jag tror inte det iaf! Häften som dom här måste vara hemska för adopterade.... En annan underlig fråga "har du någon närstående du kan prata med?" Kom igen!! Men nu tog jag en halvtimma av min morgon för att ha detta gjort iaf. Hade även ett papper med att jag skulle ta prover. Hell no! Dom kan inte tvinga mig direkt. Så mitt blod får dom leva utan. Så jävla onödigt. Jag kommer vara så arg på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0