Söndag

Känner mig bakfull. Så jäkla förstörd... Har rubbat min sömn nått enormt och då blir det sirpasskalle deluxe! Somnade inte förrän halv tolv igår natt. HALV TOLV!!! Och var uppe och studsade kl 8 idag. Jag brukar gå och sova senast 22 på helger... Men gårdagen var nice iaf.
Mannen var hemma från Norrköping vid 15 ca. Och då dök hans mamma upp på snabbkaffe. Sen 18,30 drog vi in till stan och käkade på 8glas. Så gott! Och tänka sig, jag beställde in en köttbit! Den var helt okej men lite väl tjock. Och restaurang-beasås är så gott! Synd att det kostar en del att äta ute, för det är så lyxigt och mysigt. Men idag blir det nog inga äventyr direkt tror jag. Helt färdig!
Jobb imon... Opepp... Min chef ska komma förbi, igen, och störa stämningen. Opepp på den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0