Lördag

Jag vaknade kl 6. KL 6!!! Det är liksom inte helt okej ibland. Men jag kände mig lite farlig och låg kvar till kl 7. Sen gick jag upp, petade på mannen som grymtade mest, drog igång kaffet och petade lite till på mannen. Han drog till Norrköping för en 30min sedan ungefär. Så jag är ensam i skogen och kommer garanterat bli jätterastlös. Men lite tvätt en lördag är väl alltid kul? Skulle åkt till Linda och pysslat med henne. Men hon hade inte fått hem alla delar, så vi skjuter upp det hela tills nästa gång hon har ledig lördag. Hade gärna åkt till A6 och bränt pengar eller nått, men jag är så jäkla opepp på att åka buss dit. Har blivit bekväm med gångavståndet. En annan gång helt enkelt! Är ju faktiskt rätt skönt att få vara ensam ibland också. Hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0