Fredag

Skallen gör ont som sjutton idag också. Jag var Så nära på att stanna hemma idag. Men jag orkar inte med att chefen ringer och går bananaz på en hela tiden för minsta lilla grej. Så idag kommer bli en hemsk dag. Tanken var att jag och mannen skulle ut och äta och gå på bio idag, men jag tror inte det lär hända! Why? Jag mår som en röv... Promenaden hit var hemsk! Palla extrem skallebank i 3 dagar... Släppte lite igår när mamman klämde på mina axlar. Men det kom tillbaka rätt fort när jag fick stå ute i 15-20min på kvällen sen... Kul... Idag är jag bitter!

Trots att den här häslokontrollen gick bra, så är jag bitter. Hon brydde sig inte ett skit om att jag inte tagit blodprov. Hon fick la längd, vikt och blodtryck och mäta osv och det gjorde henne tillräckligt nöjd. Tydligen är jag en bra tjockis. Och det känns faktiskt rätt bra att inte behöva höra "du är fet du måste banta" heeeela tiden. Hon sa bara att det kan vara något att ha i åtanke men är mitt eget ansvar och att det inte var så farligt som det såg ut först. Som tex på mitt BMI osv. Så, lite chips i helgen kanske? Hähä.

Imon ska jag hem till Linda och förhoppningsvis få ihop en del grejor inför 23mars. Hon ska anordna massa skit och jag erbjöd min hjälp. Och på måndag blir det att hjälpa Marie. Så på fredag är det inte mer än rätt att Linn hjälper mig. Liksom.

Fortsätta med jobbet kanske? Ingen ork idag... Vill sova. Mår så dåligt. Tyck synd om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0