Söndag

Sov som en röv i natt. Antagligen för att jag sovit gott ett par nätter. Tog en tantvil i soffan på 1 1/2 timma. Sen var det bara att klä på sig och hitta ansiktet för att bege sig till stan och fira mannens mor, som fyller år imorgon. Vi hade två uppdrag utöver det. Slänga skräp och hämta saker hos mamma. Vi gjorde inte nått utav det... Heja! 

Ang förvirring. Irrade runt när vi kom hem, och till slut visste jag inte vad jag höll på med. Sen skulle jag hälla upp cola till mannen och ge det till honom, som intagit sängen. Jag häller tydligen upp cola till honom, men ger det inte till han. Upptäcker det först kanske 30min senare. Det är så sjukt jobbigt att glömma saker på 2sek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0