Måndag

Känner mig lite nollad och rätt trött. Har inte sovit idag. Vilade ca 30min. Sen låg jag och stirrade ut genom fönstret i typ 1 1/2 timma och njöt av tystnaden. Mannen sov i närmare 2 timmar. Så skönt när tvn är av. Förr hade jag den jämt på. Men nu när jag har så dålig koncentration så vill jag hellre ha den avstängd. Blir så mycket ljud. Och alla ljud är så höga. 

Hur som så skulle jag till läkarn på torsdag. Men hon ringde tidigare och sa att min läkare jag haft innan, kommer tillbaka tidigare än beräknat. Så hon förlängde bara min sjukskrivning till 9 jan, då den går ut 2 jan, så får jag ringa och be om en ny tid. Så skönt! Nu hoppas jag bara att jag får förlängd sjukskrivning, då jag fortfarande inte orkar nått och tappar koncentrationen direkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0