Badampambam!

Så trött! Har vaknat miljoner gånger i natt. Trots att jag sovit mellan varven är jag sketslut idag. Mannen skulle jobba idag, så det var bara att ta sig upp och dricka kaffe. Om jag inte har en anledning att gå upp, så går jag inte upp. Så så är det... 

Däremot har jag mått illa i över ett dygn nu. Är rätt less på det. Och yr är jag! 

I kväll kommer mamma och knutte på besök. På min begäran. Tyckte det var på tiden att dom kom ut hit och sa hej. 

Senare ska jag gå ner till Ica. Känns sådär pepp på det. Men då har jag iaf avverkat två promenader denna veckan. Försöker att gå ut minst en gång i veckan. Oavsett om det är 20min eller 60min. Då har jag iaf försökt. 

Tror jag hittat julklapp till Tim nu också. Perfekt. 


Städade igår, så varför inte göra det värre än vad det redan var? 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, vad glad jag blir att du håller igång trots att du mår dåligt! Stay strong darling.

2013-12-20 @ 17:02:59
URL: http://pixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0