Äta bör man

Min yoghurt tog slut i måndags, så jag har haft lite bekymmer ang frukost. Men! I måndags när jag var och hälsa på Linns föräldrar i huskvarna (med Linn off cours) så fick jag med mig en påse lussebullar från dom, som Linns mamma bakat. Gotta love them lussebullar! Så igår och idag tog jag en till frukost. För att jag kan. Som vuxen får man äta vad man vill - när man vill. 

Mamma verkade glad över sina paket igår. Synd att tanten bara fyller en gång om året, för det var längesen man såg henne lysa så. 

Idag vaknade jag och såg ut som ett krig. Jag trodde inte en liten lugg kunde spreta så som den gjorde. Och åt olika håll dessutom. 
Men nu har jag varit vaken sen 8 och ska powernapa lite. Skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0