Tisdag

Igår efter jobbet kom tant Linda och plockade upp mig. Vi åkte vidare till tant Gunilla och blev bjudna på fika och pratade skit.
Kom hem vid 14. Ju mer klockan blev desto konstigare i kroppen blev jag. Mot kvällen misstänkte jag feber, då jag inte kunde röra mig utan att det gjorde ont i varenda kroppsdel. Tänkte att det bara var trötthet men tog febern iaf. Och se på fan... Jag hade feber. Gick och la mig. Efter en timma trodde jag att jag skulle koka upp och vi hade ingen Alvedon. Det enda som fanns var citodon. Så jag tog en sån. I hopp om att det skulle funka lite. Så när klockan ringde vid 3 var jag piggare. Gick upp och gjorde mig klar. Men ju mer jag gjorde desto ondare fick jag. Kollade febern, och den var rätt hög. Så jag sjukade mig och gick och la mig igen. Gick upp först vid 11 ca. Med hög feber. Riktigt värdelöst! Och jag undrar var det kom ifrån... Är orolig över att det har med min höft att göra, som krånglat sedan maj och jag har totalt ignorerat smärtan.

Så, nu vet alla att jag är sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0