Måndag

Egentligen skulle jag börjat jobba idag. Men jag la in om en extra semesterdag innan jag gick på semester, för jag anade att jag skulle vara dödens idag. Sov som en klubbad säl i natt till kl 9 och är sådär pepp på att börja jobba imon. Förstår inte hur jag orkar jobba år ut och år in tidigare. Och egentligen går mitt vik ut den 30sep men jag tror att jag får fortsätta.

I helgen tjänade jag va 1200kr. Så jag har fått igen hälften kanske av vad jag lagt ut. Och ja, man får tjäna uppemot 30,000kr innan man måste skatta. Så jag behöver inte oroa mig för detta på ett tag.

Cherry road köpte tre bilder på alek's bil och ska ha i sin butik. Linda ville sälja bilder i sin salong och två stycket ville ha fotouppdrag. Känns rätt kul. Och jag blir lite extra glad när kompisar vill hjälpa till så gott de kan. Och stöttar en. För nått som egentligen bara är en hobby.

Däremot har jag lovat folk till höger och vänster att de ska få hämta ut bilder osv. Och nu kommer jag inte ihåg vilka jag lovat.

Men tack och lov för att ens vänner finns ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0