Onsdag

Dag nummer 2 med extrem huvudvärk. Var på väg att stanna hemma idag. Men det blir så mycket tjafs då och jag orkar inte det! Fördel är dock att hela vårdcentralen är borta - personalen då. Så jag kan ta det rätt lugnt. Har 3 dagar på mig att göra vad jag vill. Så på fredag kommer jag inte ha nått att göra. Bra och dåligt. Surt att gå hit för kanske bara 2 timmars arbete. Men gör jag inte det blir det ett jävla liv. Tex om jag städat upp det på kvällen innan och varit ledig på fredag. Hade dock varit väldigt skönt att få vara ledig!

Sen verkar alla vilda djur tycka att det är kul att skrämma mig. I måndags och tisdags skrämde ett par grävlingsbäbisar skiten ur mig. Idag ett råddjur och en mus och diverse flygfä såsom fladdermöss och fåglar.
Undra vad som skrämmer mig imon. En björn kanske... Eller en älg. Jag hatar vilda djur när jag är ute och går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0