Lördag

Helt slut och huvudvärk och hittar ingen Alvedon!! Panik! Jävla skit...
Var vaken alldeles för länge igår. Men vilken trevlig kväll!
Gick över till grannen, Jossan, vid 17,30 typ. Fick ett glas rosé - som jag aldrig tidigare druckigt förr. Helt okej. Hjälpte henne lite med förberedelserna tills alla skulle komma. Men det kom bara en. Alla andra bangade och hade inte möjlighet att komma. Men vi tre hade sjukt trevligt! Sen framåt timmarna dök en Kjell upp. Och sen en Frida. Och så Per.
Runt 23 drog per, ellan och Jossan ut på krogen. Så vi andra traskade upp till mig och de stannade till 1,30 typ. Somnade runt 2. Vaken i 23 timmar är inte okej. Men vilken härlig kväll jag haft! Hoppas den görs om igen.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska möta mannen i stan sen nångång när det nu blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0