Måndag

Idag fick det bli en sjukdag. Låter som jag tar dom då och då, men så är inte fallet. Krävs mycket för att jag skall stanna hemma och jag gör det inte mer än nödvändigt. Men när jag inte tar mig ur sängen, så är det ett gott tecken på att jag kanske borde stanna hemma och krya på mig lite.
Haft skallebank sen i måndags Förra veckan... Igår var det olidligt. Men var tvungen att handla då det var tomt i kylskåpet. Så jag fick gott åka till maxi... kul.. Kände mig som ett ufo där inne som yrade runt och stirrade på alla hyllor utan att riktigt vara medveten om vad det var jag gjorde och såg. Mamma och Knutte kom och plockade upp mig och körde hem mig så jag slapp åka buss. Hela planeringen för helgen gick i kras så det blev lite hattigt med det mesta.. Hade inte tänkt åka hem förrän på söndagen, om mannen skulle åkt till bankeryd då, så kunde jag åkt med dit och tagit bussen därifrån osv osv. Men han skulle träffa samma kompis i två omgångar i lördags, själv uppenbarligen, så jag åkte hem redan då. Alek var kvar i krokarna (sen vår fotostund) så jag fick åka med henne hela vägen hem till Schlätten. Eftersom humöret var lite tokigt så hade jag ingen lust att sitta hemma. Så jag gick till Tallhöjden där bror var. Där var det dödligt tråkigt.. Så Alek var snäll och körde iväg mig till skogen där massa kul folk var. Hon fick pengar och jag fick roligt. Win win.
Så igår när jag skulle sova var skallen inte nådig.. Trodde att jag bara behövde mat, vätska och sömn. Nehe! Första gången jag sjukar mig för huvudvärk... Känns otroligt löjligt... Men jag jobbar nog hellre med lite smärtor i ryggen än med skallebank. Allt blir så väldigt mycket jobbigare då.
 
Hur som haver - fotostunden i lördags var riktigt kul och det kändes som man fick tillbaka lite glöd. Fattas bara att den stora kameran ska bli hel igen så jag kan använda den.
Lägger ut nått smakprov under Foto för den som är nyfiken på resultatet!
 
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0