Efterdyningarna

Bröllopet i lördags var så sjukt bra och Emma var så fin! Det var personligt, mysigt och väldigt trevligt! Kändes som jag och Emelie fick någon form av hedersplats - längst fram. Och att vi satt med varann var toppen. Men annat hade inte vi gått med på (eller jag iaf). Bästa bröllopet jag varit på, hittills. Med tanke på hur mycket gulligull det kom från Emelies håll vankas det säkert bröllop där snart också! Haha. Bilder kommer framöver när jag har tillgång till alla kablar och min dator osv. Detta måste visas!
Trots att det var härligt att träffa mina tanter igen är det sjukt jobbigt att ha tanter av bästa sort på så långt avstånd. Tänk om man kunde dela på sig och bosätta sig i Borås, Växjö och Sundsvall och ändå fortsätta livet i Jönköping.


Kommentarer
Postat av: Emma

<3 klart ni skulle sitta med varandra, och nära mig ;)

2012-09-04 @ 22:08:17
URL: http://Broderibryderi.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha, vi är alltid gulligull men det blir absolut inget giftemål på fleeeeera år ändå. :)

2012-09-06 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0