Tisdag

Jag har nog sovit 4 timmar sammanlagt på 2 nätter. Varför? För jag har sånna skillz helt enkelt...
Nä! Söndag till måndag är alltid surt att försöka sova. Speciellt om man varit ledig i en vecka. Vilket i sig var asskönt! Sen från och med måndag ska jag vara på Habo vårdcentral och bete mig. Var här igår runt 5 på morgonen. Nä då funkar inte kortet. Och chefen säger att jag får vänta tills någon kommer. Alltså någon från vårdcentralen kommer.... Så hon menade på att jag skulle stå ute till kl 7... Pga dålig sömn och det taskiga bemötandet så bröt jag ihop. Frusen och blöt om fötterna fick jag tag i My man som var på g att hämta kl 6 ( har alltså då avverkat en timma framför vårdcentralen). Men i samma veva kommer någon ur personalen som vart tvungen att börja tidigt, så jag får komma in. Var helt förstörd hela dagen.
Så på kvällen var jag anti och gick och la mig innan 19. Vaknar av att mannen, som mår skit, för ett sånt oväsen där nere, runt 21, men tänker inte mer på det och försöker somna om. Hunden börjar i sin tur skälla och sen hör jag en bil dra iväg. Så jag drog tag i luren i ren reflex och ser då att mannen åkt till akuten med sin mor. Så han spenderade natten där och jag spenderade natten genom att ligga med ett öga öppet och hoppas på att jag skulle överleva natten. Kl 3 gav jag upp och gick upp. Gick hemifrån kl 4 och var på jobbet innan kl 5. Jag kommer garanterat få flipp på hunden idag. Han älskar att dra i de sista tålamodet när man är i ett sånt här skick. As...
Kul natt!
Mitt liv blir inte häftigare än såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0