Måndag

Dagen började med att mannen trillar ur sängen på nått lustigt vis och fortsatte med att jag lägger mig pladask på mitt ena knä på asfalten och skrapar upp det som går att skrapa upp och sitter där och bölar en stund för det gjorde så jävla ont. Tar mig upp och funderar på om jag ska vända hem och sjuka mig och få gliringar igen eller ta mig till jobbet och se hur det går... Dåligt samvete vinner och jag går till jobbet. Det tog 50min!!!!
Ringa chefen vid 8 som inte var ett dugg hjälpsam... Så jag ringde en annan chef som ordna allt på en gång så jag slipper gå upp kl 4 imon för att sjukanmäla mig... Plus att poolen hinner lösa problemet redan idag och inte kl 6 imon bitti...
Så nu väntar jag bara på att mannen ska sluta jobbet så jag kan få åka hem...
Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0