Ang att jag är bäst

Jag fick för något tag sedan förfrågan om att ställa ut mina foton i Huskvarna. Tack och bock. Klart jag vill. Så nu har jag nästan ett år på mig att fixa vad som bör fixas vad det nu är som skall fixas. Så är det någon som vet med sig att jag fotat dig/er och absolut inte vill vara med så säg till - så jag har chans att övertala er. Hähä.
(Nej jag tänker inte ställa ut någon bild på någon utan att säga till först - trots att jag får om jag vill. I got the power liksom).

Lär ju bli dyrt det här!

För den som vill veta mer om själva grejen så gå in här http://rocknart.se/ och kolla. Jag hoppas att de uppdaterar snart.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad kul =) Jag kommer att komma och titta när det är =)

2012-11-28 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0