Tisdag

Lugnet efter stormen. Efter 3 i natt somnade. Vilket resulterade i närmare 24timmars vaken tid plus en hejdundrande bra fylla. Jag var beredd på illamående och att allt skulle komma upp igen, då jag dricker så sällan. Men icke. Det flöt på bra och framåt kvällen fick jag titta med ett öga för att fokusera på vad/vem jag tittade på. Var flera stycken som drog i mig och skulle hälsa och jag kunde verkligen inte för mitt liv se vilka de var. Men inom sinom tid trillade poletten ner och "JAAA, men det är ju duuu!" osv.
Började kvällen hos en fd kollega, på torpa, runt 16 på dagen. Runt 21 ungefär drog jag vidare  på andra äventyr. Hade ingen lust med krogen oavsett hur kul sällskapet var. Jag ville ut! Så jag följde med till Björholmen. Och ärligt, hade jag inte varit så pass onykter hade jag inte haft så roligt, haha!
Jag mådde oförskämt bra i morse. Vaknade kl 8 och kunde inte somna om igen. Förrän typ, kl 13. Mår fortfarande oförskämt bra. Är bara lite trött. Tror fyllematen gjorde sitt och alvedonen innan läggdags var en riktigt bra idé!

Vidare i veckan ska jag jobba. Tror inte händer så mycket mer. Det har nog hänt tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0