Schlätten

Från och med tisdag kommande vecka, säg onsdag, kommer jag att under 3-4 v bo på heltid på slätten med en hårig inneboende ala stump. Fy farao vad skönt det ska bli! Kanske man kan få ordning på kaoset. Kommer så klart suga röv att inte få umgås så mycket med karln. Men det som känns så sjukt skönt är att jag slipper den där äckliga jävla hunden. Ursäkta svordomen och den elaka meningen - men jag hatar honom. Fullkomligt hatar. Ska bli så skönt att slippa hans eviga svansande, slaffsande, enerverande springande runt runt runt. Alla fnatt och hans stank. Lugn och ro fullt ut. Bara jag och tjockiskatten. Slippa planera sin vardag till punkt och pricka. Slippa släpa på massa saker fram och tillbaka och allt annat som tynger ner vardagen... Skönt!

Mums! Så jäkla mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0