Onsdag

Jag behöver en kalender! Enda anledning till att jag har lite koll på dagarna är för att jag käkar p-piller där alla dagar står. Idag var det visst onsdag trots att jag trodde att det var tisdag. Var bombsäker när jag vaknade och blev lite less. Sen kom jag på, med hjälp av kartan, att det var onsdag. Funderade lite och ja. Jag åkte ju inte hem på måndagen som förra veckan. Min skalle fungerar inte.

Igår fick vi skäll på jobbet och jag fick se att Anna&Ellinor-syndromet finns nog överallt. Den ena står och gapar och dumförklarar folk medans den andre står tyst och tittar på. Fördel med den här varianten att vi har den med Anna-syndromet och i den här bättre versionen sa hon sen "Jag backar inte upp henne för 5öre men hon måste få tro det inför alla andra." Kvinnan med Ellinor-syndromet hackade på oss och höll sin grupp bakom ryggen. Jag hade inte märkt nått av de som sades. Men en del måste ju bara springa till chefen så fort det är nått än att konfrontera fienden på egen hand. Vuxna människor var det va?

Igår blev det en date med Martina. Käkade glass i stora lass och pratade skit. Innan parken i Mars ska hon och jag ha egen middag eller nått. Då varken hon eller jag har råd att haka på de andra ut och käka på restaurang. Rätt surt måste jag säga!
Men lika bra det. Spar jag dom pengarna och slipper må illa för att jag käkat så tätt inpå alkoholen.

För att gnälla lite då, för ovanlighetens skull - Fy farao vad det är jobbigt med matlådor och allt sånt! Innan har man bara behövt gå upp, göra sig iordning och ev dricka kaffe. Nu måste jag utöver det där även trolla fram frukost och matlåda! Vilket gör det hela väldigt jobbigt för min stackars skalle. Tycker jag har tillräckligt att tänka på som det är...

Hur som haver behöver min stackars rygg lite massage.

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Mäh pucko! Du kan väl inte ta en sida när du inte ens sett filmen!:D Bara för att den verkar dålig!

2012-03-13 @ 12:27:50
URL: http://www.eriikanu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0