Gräsänka

Precis så som det låter. Jag är gräsänka till iaf måndag. Och gott om gräs är det! Höhö! Är djurvakt i samma veva dessutom - med hjälp av svärmodern. My man är i götlaborg på operation så klart man ställer upp! Så om någon vill komma på kaffe är det bara att höra av sig! Det enda jag gör är att jobba, sen kommer rastlösheten och sällskapssjukan. Och sen kommer la lappsjukan också... Så blir jag ensam i helgen så erbjöd jag mig att jobba mammas lördag. Så illa är det ibland!

Okej - höjden av lathet är att och allmänt konstig idé är att hoppa av buss 101 vid tändsticksområdet och hoppa på buss 2 som kommer kort efter och fortsätta resan till rådhusparken. I do not get it. Men min fd chef gör detta varje morgon och hon är ju som hon är. Det är rätt konstigt också eftersom 101an går till rådhusparken den med... Nä jag ska inte fundera mer på det!

Sova kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0