Tisdag

Tanken var att jag för en gångs skull skulle skriva något. Kanske inte något vettigt. Men nått. Nu är klockan för mycket för att jag ska kunna göra det, plus att jag har en katt som lägger sig över mig.
Hur som haver, så är månaden på slätten snart över. Denna veckan är det tänkt att förflyttningen skall se. Så framöver kommer jag bara komma hem och betala räkningarna. Men det gör inte mig nått, då min chef varit en pärla och satt mig ute i Habo på jobb. Jag ska vara där fram till fredagen v 29. Efter det blir det akuten i 4v. Vilket resulterar i en helvetes massa chash. Jag jobbar inga helger. Och jag hinner ändå njuta av dagen efter jobbet.
Som idag tex ska jag hem till mamma efter jobbet. Sen ska jag kanske städa ur mannens hem, och gör jag inte det kanske jag ska träffa Martina. Och gör jag inte det så sitter jag med en muffins istället för en mobilladdare för min hjärna är inställd på off. Skönt att man inte behöver använda hjärnan i mitt yrke. Hade nog slutat i katastrof annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0