Tisdag

Det känns konstigt att vara hemma. Vart nu hemma än må vara... Men det blir till att stanna här tills torsdag iaf, möjligtvis fredag. Det beror på hur långt jag kommer med städningen. Passar på nu när mannen ändå rivit ner trappan till loftet där alla mina grejer är, så där blir lite svårt att vara... Om man säger så. Plus att svärmor ev skall låna min lägehet en tid när hennes lägenhet renoveras. Känns lite taskigt att låta henne bo i min skit. Jag bryr mig inte om kaoset som hägrar i alla hörn. Men det är ju skillnad...
 
Känner mig som ett smärre kolli idag. Trots att jag sovit helt okej i natt. Men tisdagar är ju kända för att vara... Sega.. Jag hatar tisdagar mer än måndagar. Tror inget kaffe i världen kan få mig pigg idag. Plus att min hals ballade ur igår och är ju inte precis bättre idag. Och såhär 4 dagar innan lön har man ju knappast råd att köpa upp halva apoteket direkt.
 
Igår var jag hos Linda och fixade den övergräsliga utväxten. Hon utnyttjade mig som försökskanin och blev väl inte som väntat. Men hey, detaljer. Det är snyggt, men inte som varken hon eller jag trodde.
 
Wäääh... Jag är opepp idag! Men idag har jag inte 8 tvättvagnar att släpa på.. Hatar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0