Måndag

Idag är det 7e och sista veckan på Habo vårdcentral. Och jag lär inte få komma tillbaka, då vikariatet gick till en annan. Men här är det turordning som gäller - oavsett. Och det är ju så det ska vara... Tji fick jag bara! Men efter denna veckan har jag jobb i 6v till och det känns bra. Akuten och bankeryds vårdcentral. Fint är det! Helgen som gled förbi var väldigt intensiv... Mannen blev dålig, så fick åka till Apoteket, sen tillbaka till Habo. Sen lösa situationen med att handla. Tur man har fantastiska mamma och bror då. Sen till Habo igen. Sen för att mannen skulle få vila ifred följde jag med Mea och hennes snorunge till A6 och sen åkte vi till slätten och hämtade saker till snorisen, sen tillbaka till Habo runt 17,30-18,00. Väl då skulle jag äta dagens första mål - då det liksom glidit mellan fingrarna på mig. Mannen somnade äntligen på kvällen och jag väckte han runt 22 för en knarkstund. Igår hände inte mycket! Kände mig bakisseg och äcklig... Så jag hoppas att den här helgen blir lite roligare. Imon efter jobbet ska jag bort till grannen och gnugga hjärnceller. Se om det går lättare den här gången än sist! Vi har väl iaf kommit fram till första punkten. Bara resten kvar... Och för den som vill tycka synd om mig - så gör mitt ben fortfarande ont! Men finns inte mycket att göra åt det, så jag gnäller bara lite då och då. Blöööööääääh!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Och snart kommer jag hem!

Btw, kamomillte ska tydligen vara the shit för det mesta. Onda muskler bland annat, tänkte på din rygg när jag läste det. (Läste om det för egen del pga av de anibakteriella egenskaperna) http://www.nyfikenvital.org/?q=node/143

2012-07-16 @ 17:00:12
URL: http://pixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0