Onsdag

Kommande vecka funderar jag på att ha en "kom-och-drick-kaffe-dag" hos mig. Fast utbrett på hela veckan. Så alla man tänkt umgås med kan komma förbi och säga hej, tjöta skit och dricka kaffe. Mums! Men detta lär säkert stanna vid bara en tanke...

Hursom, i måndags invaderade jag och mor A6. Tog väl 5 min sen hade vi båda hittat nått att få med oss hem. Mamma hittade tunikor och jag hittade en kortärmad tröja, stickad tror jag den var, med puffärmar! Så jag följde Tinas råd och unnade mig nått. Men jag köpte inte bara till mig själv... För det går ju inte! Köpte en spargris till min man - för att han hjälpt mig så mycket så kunde han allt få en present. Denna spargris var en hunddjävul, med flammor och horn på. Passade honom utmärkt.

Vandrade även in på Ikea. Ack vad jag vill inreda ett hem. Gärna mannens hem. Men det går ju inte förrän jag bor där. Eller här blir det ju. Men jag fick med mig en sjukt massa ljus iaf. Och nästan två ljusstakar och några andra ljuslyktor. Och nästan en fruktskål. Men jag hejdade mig. Och köpte lakan istället....

Men men. Nu ska jag njuta av mitt kaffe och att mannen sover så jag har makten över Tvn. Woho!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du? Puffärmar?

2012-01-12 @ 15:56:29
URL: http://fetchmemylolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0