Onsdag

Okej, för att undvika sura miner - försök inte att nå mig efter kl 19, gärna 18, en vardagskväll!
Har inte blivit störd hittills denna veckan. Men det är väl bara en tidsfråga. Sist jag jobbade så fick jag två sms samtidigt strax innan jag höll på att däcka!
Men man är inte sådär superpigg på eftermiddagen när man går upp 3,50. Jobbar 5,30-14. Och sen ska man hem och göra om allt igen.

Jag tackar så hjärtligt för att jag har så bra syskon.
Min syster skulle iväg och handla lite, så jag följde med och fick skjuts hem. Dock skedde detta vid 18,30 så ögonen gick i kors sen långt tillbaka! Åkte hem till mamma efter jobbet och fick både mat och kaffe. Sen då - handla. Sen var tanken att jag skulle laga matlåda tills idag. Orkade jag det? Hell no! Jag duschade, kollade internätet lite snabbt, betalade en räkning och var i säng innan 21.

Idag skall jag bara hem efter jobbet. Hem hem hem! Laga mat, diska, städa lite och sen gå och sova kl übertidigt!
Imon kommer Jeanette på besök, så då fick jag en anledning att plocka undan lite. Men det ser ut som crap hur man än gör...

Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0