Fredag

Vad kul det är när man är precis på gränsen till att försvinna in i drömmarnas land - och telefonen ringer och man rycker till som en idiot och kan inte somna om på 2 timmar....
Om ändå karln kunde titta på telefonen ibland innan han ringer. Fuck vad irriterad jag var på honom då!
Men jag skall ut till honom idag iaf. Sen hem igen på lördagkväll. Gotta love flängande - inte!

Imon efter jobbet ska jag hem till mami och äta middag. Så slipper jag tänka på matlåda till arbetsdagen. Skitbra!

Världens sämsta serie är nog Big Shots. Ett gäng mansgrisar som alla är otrogna och bara gnäller om sina liv och deras tillvaro och att det är så synd om dom osv osv. Idiotas.
En annan dålig serie måste vara Sofias Änglar.
Tvn är min bästa vän när jag är hemma. Synd bara att den visar sån skit.

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Det gick inte att kommentera på ovanstående inlägg, så det får bli här då!:D



1. Jag ska snacka med Dollarstore och se vad jag kan göra!;)

2. Jäklar så söt han var!

2012-02-11 @ 14:16:35
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0