Söndag

Jaha. Näst sista dagen på året och det är 5 plusgrader ute. How lovley! Snart har all snö försvunnit.

Idag blir det middag hos svärmor som fyller år idag. I övrigt händer ingenting och har inte hänt nånting direkt. Mest skönt att vara ledig och kan inte påstå att jag gjort nått vettigt åt det hela. Städat lite. Tvättat lite. Diskat lite. Lagat lite mat. Typ.
Var iväg och skulle handla inför nyår, i fredags. Nackdel med att ha en ett förhållande med en köttätare är att han gärna äter kött dygnet runt. Försöker man kompromissa så "är det onödigt" vilket innebär att vi aldrig kommer överens om mat. Någonsin. Men men. Gjorde glass också så vi får efterrätt. Ska bara fundera ut nått flashigt att ha till glassen.

Ang nyår så har inga förslag dykt upp och jag har heller inte försökt. Så jag ska inte klaga. Vilket jag inte tänkt göra iofs. Jag tycker det bara är fascinerande hur osynlig man kan bli av vissa val man gör i livet.

Ångrar att jag inte tagit mig tid att köpa en flaska berlina till mig och mannen dock. Så jävla gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0