Måndag

Jag har 9 dagar kvar att arbeta detta år. Och jag tror att denna veckan blir den bästa på länge.
På onsdag är det julmys på jobbet, med julmat, tomtebesök och annat. På fredag ska jag och mannen ha kvalitetstid, på min begäran. Så det blir restaurangbesök på kvällen. Och sen på lördag ska jag leka med Linn heeeela dagen och lite till. Hennes mamma ville bjuda på lunch, men får se om hon nöjer sig med att bara bjuda på fika. Så jag och Linn han fira jul med kebab på kvällen. Och så ska hon få klämma på mig också. Men det vet hon inte om än. Nu kanske när hon läst detta. Hehe. Man måste ju utnyttja när man kan liksom!

Och efter fredagen är jag inte direkt pepp på att jobba samma pass måndag och tisdag nästa vecka. Sluta ramla och bryt ben folk!

Nä. Göra lite nytta kanske. Tog en snabb kaffepaus i arbetet bara nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillar den ökade uppdateringen Josie!

2012-12-17 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0