FREDAG!!!

Något jag gillar är när folk är smidiga. Jag försöker själv vara så smidig som möjligt. Men inte alltid det lyckas. Jag ska som bekant träffa Linn imon. Och hon är smidig. Jag frågade om vi kunde ta en visit på lagerhaus "ja kanske det :)" fint. Jag sa att jag måste träffa min syster och ta emot mammas paket "självklart" och jag sa att om vi ska titta på film måste vi hämta min dvd som mamma köpt - som är hos mamma "vi fixar det på vägen" och jag måste handla mat "vi löser det!" Smidigt! Nu var jag förstås väldigt väldigt osmidig. Haha. Men det blir så ibland när man har två boenden.
(Jag har även tappat bort en locktång pga två boenden. )
Hur som - smidigt. Det gillar jag! inget krångel. Inga diskussioner. Bara gör't!

Ev ska jag ta en date med emf på söndag. Och jag måste se om emo har tid också! Jag behöver mina kvinnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0