Måndag

När man tror att man aldrig upplevt en morgon med "Såhär trött har jag aldrig varit" så händer det igen... Och igen... Och en gång till! Nu har det hänt igen. Jag är så sjukt trött! Men så sover jag så gott som Alltid skitkasst när jag väl är hemma. Mina kuddar suger. Mitt täcke knölar osv osv. Var med mannen en sväng på Ikea igår och slängde ett öga på alla kuddar, men hann som inte ta en ordentlig titt... Men den billigaste kostade 99kr. En som verkade skön kostade 299. Vem köper en så dyr kudde?! Detta resulterade i att jag inte kom hem med någon kudde...

Ikväll ska jag tydligen ut och dricka alkoholhaltiga drycker. Kan ju inte påstå att jag är så speciellt pepp såhär kl 5 på morgonen! Det enda jag vill göra i eftermiddag är att åka hem, duscha, slänga på en dålig film och sen sova som en gris. Men jag hoppas det vänder!

Älska morgontv. Den är så efterbliven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0