Tanter Vs Fjortisar

Jag vet inte om det bara är jag som sett ett mönster i detta beteende eller om någon mer reagerat. Jag hoppas och tror att någon måste reagerat. För det är inte okej!

Alla fjortisar, dom där från 13-17, ca, som skall ta en profilbild... Tar den mer än gärna i ett litet litet linne, uppifrån, drar ner linnet lite extra mycket och "Nämen oj då!" Förstår dom inte hur dumt detta ser ut!? Att det blir en kass bild talar för sig själv, att det är uppenbart vad dom vill ha med på bild talar också för sig själv. Men vad säger det om dom? Lite för mycket och lite för fel saker mån tro.
Men!
Jag, som många andra, är medlemmar på Hotrod, en sida för dom som gillar äldre bilar och motorcyklar. Medelåldern där är 25 och uppåt. Undantag finns så klart - så som jag själv. Men rätt som det är kommer det en ny stjärna i 35-50års ålder (nej jag skojar inte) som gör Exakt samma sak som småbrudarna. Enda skillnaden med de äldre är att det kan ta en bild på sina bröst i bara BH. Inte direkt något man är sugen på att se när man loggar in... Men så skriver dom "Ja, det är äkta vara hihi". Vem sa att det var ett normalt funtat beteende!? Man hör bara alla tala illa om småbrudar som tar sånna här kort och "Bäst du aktar dig - så du inte skickar fel signaler" och ni äldre kvinnor är bättre då? Nej!

Men det jag inte förstår är varför man lägger ut sånt. Visar så mycket av sig själv, till vilken nytta?
En tjej på facebook stod på sin profilbild i bara trosor och visade under bysten och ner. Varför? Ja men hej magen, du var intressant.

Så, om det är någon som har svaret - och inte "Dom söker uppmärksamhet" så vill jag gärna höra. Antagligen är det uppmärksamhet. Men som sagt - vad skickar det för signaler?
Dock, jag är en av dom som står för att en kille har inte rätt att bete sig hur som helst för att en tjej klär sig hur som helst. Men en bild på ett par bröst - förstår jag inte. Och absolut inte på en sida som facebook eller hotrod som inte har med ämnet att göra.

Men uppenbarligen är det nått som går igen.
Åldersnojja?
Me think so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0