Onsdag

Bortsett från vredesutbrottet igår så var dagen helt okej. Mycket att göra från start och runt fem på eftermiddagen satt jag i lugn och ro och glodde på tv. Och det behövdes.
I måndags var martina en pärla och hjälpte mig bli av med allt skräp som jag samlat på mig. En säck och alldeles för mycket tidningar. Pantade och handlade inför kalaset på måndag. Mina tanter kommer och äter glass. Lovley!
Måndagen bestod även av en maxad hårdag! Vilket innebär - som så många gånger förr, jag färgar Martinas hår och så äter vi max-mat. Maxad hårdag. Höhö.
La mig runt halv nio men somnade nog... Aldrig. Vid 6,15 lyckades jag inte ens slumra om fem min. Men orkade inte resa på mig förrän halv åtta...
Och så kom tisdagen och dryga Nkbo.
Åkte och jobbade.
Blev fast 45min längre än beräknat...
Kom hem efter tre.
Ringde tele2 - abbonemanget avstängt.
10p till Nkbo.
Ringde mamma.
Lagade mat.
Käkade.
Och sen... Inget mer.
La mig relativit tidigt. Somnade jag? Näää. Klart jag inte gjorde det...
Idag ska jag iaf återigen jobba, träffa mamma 5min och sen ut till skogen. Och vad väntar där? Städning så klart... Men det är inte så jäkla mycket att göra tack och lov.
My man ringde igår och berättade att Stumpan skuttat ut och var på väg in i skogen. Heja!

Oh så spännande vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0