Fredag!!!!!

Åh, äntligen har jag fått sova i natt. Tog bara två veckor. Har inte sovit en blund sen My man åkte in till akuten. Och trots att han fick komma hem bara två dagar efter ville inte min kropp sova. Men nu, nu! Äntligen! Och det var så skönt! Kan behövas lite energi idag. Och gårddagen tog nog musten ur mig. Jobbade till 14, sen till mor och överraska med en fika, sen kom My man och plockade upp mig och vi for och handlade. Sen när vi var klara hoppade han inte in i bilen när jag slogs med alla påsar. Utan han ville gå in på A6. På väg dit sa han att han ska köpa skor till mig. Varför? Kom ser ur mig då... "ja för du fyller år idag och behöver nya skor" sa han och sneglade ner på mina fallfärdiga skor... Så jag fick mig ett par ludna converse som var alldeles för dyra för mitt samvete. Trots att hans present var bra mycket dyrare än så. Men nu har jag ett par skor! Och igår gjorde jag glass och kladdkaka och idag blir det jobb och sen göra äppelpaj. Tant svärmor kommer och fikar i eftermiddag. Och imon kommer mamma och knutte och ev syster på middag. Och jag har fått sova och känner mig som en ny människa!
Lövly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0