Tisdag

Idag hade jag ingen lust att lämna sängen. Fördelen är väl att jag har en väldigt spännande dag framför mig. 11-18 är jag en upptagen kvinna, och den som vill mig nått får faktiskt ta och kliva innanför dörren! Sen senast har det väl inte hänt nått nämnvärt. Hade kalas i fredags och fick en blomma och presentkort. I lördags var det mer kalas och jag fick ett armband. Senare på kvällen begav vi oss till Tenhult och drack kaffe och lyssnade på ett skrikande barn och tjötade skit. Åkte därifrån runt 21 nångång. Så det blev en heldag i dess like! Söndagen var en slörövsdag. Tror faktiskt inte jag gjorde nånting... Hjälpte my man med att pilla på fyrhjulingen, men fick inte hjälpa till så mycket som jag ville.. Och så måndagen, igår... Jobbade till 14, sen kom Tina bort till torpa, vi gick och handlade, åkte hem till mig och lagade mat. Sen runt 16 kom Martina och Linda. Vi grundlurade Linda lite sådär. Vi hade sagt att det var kalas för mig, så hon skulle förmå sig att släppa skolböckerna för en stund och leka med sina tanter. Fast... Vi firade henne, rakt av! Det enda hon fick ur sig var att vi var busiga. Fy vad busigt av oss! Busfrön! ... Förövrigt! Jag har hittat mitt bankkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0