Lördag

Om det är någon som vill leka med mig idag - säg gärna till! Lär bli ensam större delen av dagen. Skitkul en lördag. Men det blir ju lätt så när garaget är prio ett. Aldrig hindrat mannen ifrån att vara där - mest surt att han skall vara där när jag är ledig. Men det finns ju inte mycket att göra åt det precis...


En annan grej jag kan störa mig enormt mycket på är när folk bara huxflux slutar svara eller höra av sig. Speciellt av folk som man trodde var ens vänner. Speciellt nära vänner. Hur svårt är det!? Gör jag nått fel - säg det till mig. Jag hoppas att rätt personer känner sig träffade. Men jag blir så sjukt besviken...
Folk som bor i samma stad träffar man ytterst sällan... Men så har vi Linn. Som jag träffar kanske 2ggr om året. Henne har jag mer kontakt med och träffar oftare känns det som - än många andra i den här stan. Och Linn bor i Norrland! Kom igen...
Seriöst, dricka kaffe är inte så jäkla jobbigt.


Idag är jag less. Och jag skall börja sålla och lägga energi på nödvändiga saker. Kul att det ska komma folk man aldrig träffat när man är som sunkigast i världen....


Idag hatar jag alla.
Villkorslöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0