Torsdag

Jag hatar lågenergilampor... Fullständigt rakt igenom - hatar!
Tänder jag en lampa så vill jag gärna ha det ljust direkt. Inte om en timma!
Värdelöst.

Jag har sovit med permanentspolar i skallen! Det var sjukt obekvämt. Men jag var tvungen att testa. Har haft dom där spolarna i 1½ år men aldrig testat dom. Så igår var det dags. Jag förstår inte hur alla damer förr i tiden klarade av att sova med massa papiljotter och grejer i skallen. Så sömnen var ganska frånvarande och jag har inte vågat kolla skallen än. Spännande!

Idag smäller det. Omgång 2 i ledet. Nervositeten har lagt sig vad gäller att visa upp mig. Men det kommer säkert när jag väl är där. Däremot är jag lite lätt nervös över hur jag i hela friden skall hitta dit!
Därför ser jag till att ha marginal på 50min. Är ju en bit att gå...
Mums...

I eftermiddag skall jag äntligen träffa Mea!
Woho!

Kommentarer
Postat av: Eruuka

De gjorde ju mycket ont, enda skillnaden mellan dagens kvinnor och tidigare generationer är att de förr aldrig sa något om sin smärta!:D

2011-11-03 @ 21:14:47
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0