Söndag

Kära bloggen! Jag har idag gjort följande; diskat, städat badrummet, tvättat, vikt tvätt, plockat undan tvätt, skällt ut hunden, matat katten och ätit frukost. Med andra ord bara fortsatt där jag slutade igår i princip.
Spännande?


Mannen är iväg och gör världen lite bättre för nära och kära. Så jag har fått roa mig på egen hand. Och då blir det städa som gäller. Varför blir människan rastlös? Tänk vad lätt en dag skulle bli om man Inte blev rastlös. Ack vad filmer jag skulle titta på då.


I eftermiddag, eller senare i eftermiddag skall jag iväg och äta våfflor hos söster. Och sno med mig en katt hem eller tre.
Appropå katt - igår var Stumpan ute för första gången! Heja!


Och i morse när jag gick upp möttes jag av det här!
Schnyggt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0