Lördag

Nu har jag legat vaken i över en timma men inte förmått mig att gå upp. Har ingen större lust att gå upp för att rulla tummarna. Så då kan jag likaväl ligga kvar i sängen och glo. Same shit - men bekvämare.

Igår jobbade jag på förmiddagen, sen vid 14 kom Emelie och vi hoppade först in på olga's butik - den som är tjock med bara inredning. Luktade på teer och önskade att vi hade råd att köpa allt i butiken. Ett te hade ett ihoptryckt typsnitt så det var svårt att se vad det stod. Det stod Tomtesnurr, men pga typsnittet läste jag Tomtesnutt vid första anblicken och grinade illa.
Vidare därifrån gick vi och fikade i 3 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Lövly.

Idag blir det nog tumrullning ändå...
Fick förfrågan om att följa med till Ullared på måndag och det hade vart både bra och kul! Men ekonomin tillåter inte. Och tyvärr är det den som bestämmer... As...

Crap...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0