Fredag

En och en halv timma kvar...jag dör!
Jag gillar att jobba. Men när inget händer är det segt. Och kallt...
Och jag vill bädda ner mig i mitt feta duntäcke och tända massa ljus! NU!!!!


Jag kontaktade facket ang allt som hänt. Fick som svar att dom såg problemet men kunde inget göra för att jag gått ut facket. Jag gick ut facket för att dom inte kunde göra nått pga att jag hade endast en extraanställning.
Hallå!?
Spännande hur dom tänker måste jag säga.


Igår när my man plockat upp mig från Marie, och vi svängde ner på hans lilla väg så låg det en liten söt bäbis vid vägkanten. Ett litet råddjursbarn. Som hade en totalt skadad bakvagn... Så gubben fick ringa tussebatong och få dit en jägare. Jag pep iväg illa kvickt och höll mig inne. Så när det small blev alla djur inomhus hysteriska! Katten flög under soffan och hyperventilerade och hunden reste varende hårstrå och skakade som fan. Kul!
Men bäbisen fick vila i frid iaf.
Fy...

I övrigt - lugnt.
På söndag skall jag äta våfflor!!!!




Och såhär går det om man leker med papiljotter!


Kommentarer
Postat av: Linn

Najs!

2011-11-04 @ 19:48:50
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0