Torsdag

Igår fick jag massor av pengar. I löve lön. Inte för att jag gjorde nått med dom mer än att betala räkningar, men ändå. Idag ska jag köpa mig ett sommarkort. Så slipper man tänka på busskort på två månader ungefär.
Igår lekte jag med Linn. Hon vandaliserade min rygg i närmare en timma. Det gjorde ont. Men det var behövligt. Återigen hittade hon konstiga saker och förstod sig inte på hur mina muskler såg ut. Och det i svanken vet hon inte vad det är, men det flyttar på sig, och gör ont. Hon gissade på en nerv i kläm. Och axlen känns just nu, jättebra. Peppar peppar! Om den är lika pigg efter arbetsdagen återstår att se. Och jag får sova ut imon!
Kanske...

Mä mä mä. Idag är jag Snortrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0