Torsdag

Åh solet! I love it. Nackdel är dock att man svettas halvt ihjäl på jobbet! Så rätt skönt att jag gör massa annat än städa rum. Okej, dammsuga korridorer och trappor hela dagarna är inte så värst bekvämt det heller, men ändå. Ikväll är sista kvällen. Sen ska jag testa på att få en schemalagd ledig helg. Kan bli spännande! Jag och my man drar iväg till Hultsfred hayride imon och är borta till söndag. Synd bara att det ska regna... Igår innan jobbet mötte jag Tina och vi tog en lyxglass på piren och tjötade skit. Vi ses inte så ofta eftersom vi jobbar förbi varann, och nästa vecka hoppas jag på kvinnodate! Martina är boss då så hon kan bestämma när det passar bäst, haha. Men idag är det tvätt och städ på schemat, sen jobb till 19 sen till skogen och fortsätta städandet och packandet - Woho! Undra hur man ska klara av att få sitt morgonkaffe på ett sånt ställe... Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0