Tisdag

Regn regn regn... Enda fördelen med dåligt väder är att det inte är lika varmt på jobbet.. Värsta! I lördags var iaf tanken att jag skulle åka hem efter utekvällen. Men så vart inte fallet. När jag och Martina väntade på bussen skojade hon om om inte jag skulle åka till Habo istället. Så jag stod där i valet och kvalet och åkte så klart till Habo. Hihi. Dock sov hela huset men ändå. Så idag efter jobbet vänder jag tillbaka, för att börja kvällen med en kvinnoafton Alabama. Imon är det jobb och sen leka med Linn som är hemma på besök. Dock känns det inte som att det var allt för längesen vi sågs. Vilket i sin tur bara är positivt. På torsdag är det jobb - igen sen tillbaka till skoget och kapa håret. Fredag luncha med den stora brodern och sen vidare till mor. Fullt upp! I love it! I helgen är jag ledigt. Herregud! Så jag och My man ska iväg på race ev om vi inte hittar något annat att roa osa med. Nått vore kul att göra iaf. Men men. Det visar sig senare vad som sker. Jag har iaf avverkat ett viktigt samtal. Två kvar. Ett av dom får jag nog avvakta med till på fredag... Men iaf 10p till mig som gärna undviker att prata i homofånen! Sen ska jag bara klura på vad fasen jag gjort med min axel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0