Tisdag part 2

Tant Lans är en hemsk människa. Hela dagen har jag gått och haft lite intresse av att stanna hemma från den där mingelkvällen. Så sådär 1 timma innan det var dags att resa på röven tackade jag till slut nej. Jag hade, eller har, noll energi och inget socialt humör. Plus att jag börjar 7,30 imon så sova är det enda jag vill göra just nu. Men känns ändå lite taskigt att banga så tätt inpå. Men det är då man har bra vänner som fattar läget och tar det med en klackspark. Tur jag har sånna vänner. Haha.
I övrigt har det inte hänt nått speciellt sen i morse. Vi fick goda köttbullar till lunch idag iaf.
woho!

Imon ska jag iaf leka med Linn, hur jävla trött jag än är. Och jag är sugen på en såndär fet svullkväll i min soffa och en helvetes massa skitsnack om allt mellan himmel och jord och det som sker där emellan. Höhö. Fyndigt!
Men blir säkert lång dag på jobbet imon eftersom mötet inför somaren ligger mitt i arbetsdagen...
Kul i jul.

Och jag har fortfarande inte lyckats klura ut vad jag gjort med min axel. Ont gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0