Onsdag

Idag är ingen bra dag känns det som. Trött så inibäng! Och en lång dag väntar återigen... Kanske kanske om vädret håller i sig att det blir en tur till parken också. Men det återstår att se. Efter det ska jag hem och greja. Laga massa kläder och försöka komma i säng tidigt. Pluspoäng till mig dock är att jag igår avverkade viktigt samtal nummer 2 av 3. Ja, det tar tid men har man konstiga telefontider så hinner man inte ringa. Vem har tid mellan 7-8 och 13-14? Herregud... Men igår hann jag iaf! Inte för att det hjälpte så mycket men ändå. Nu ska jag bara försöka klämma in samtal nummer 3 men om jag känner mig själv rätt kommer det ta sin tid det också! Hinner ringa gör jag, men... Psyket vill inte riktigt. Men jag måste! Fy! Och mina damer - om någon av er vill träna nästa vecka - ta med mig då! Man blir ju apseg av att inte göra nått och kommer igång sent. Blabla... I övrigt har inget hänt... My man tvingade mig att åka med på hans fyrhjuling i herromdagen, bara runt på tomten, men det var tillräckligt obehagligt. Jag gillar verkligen inte att åka saker som inte är en bil, om man ska ta sig fram i någon form av fordon. Jag hade noll fotfäste också, och kombinerat med min balas - ja, tant Lans flög som en liten pallervante där bak på åkdonet! Nä! Fy! Varför är morgonkaffet godare än alla andra kaffestunder?

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hahaha, en anledning jag passar bra i er släkt, lika bra balans och fäste som du verkar ha :D Dvs total avsaknad av det XD

2011-06-22 @ 11:37:27
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Eruuk

Ja och så är det också! Alla känner alla, alla är liksom hjälpsamma, det är inte så där som det är i städer i Hammarn, just av den anledningen att alla vet vem man är och såna saker. Ibland kan det vara jobbigt och ibland helt underbart. Visst har vi alla möjligheter att göra något mer med Hammarn så att säga, och det finns ju inte alls så mkt att göra om man är ung, men det är ett fritt val att bo här. Och jag fattar inte hur han helt oprovocerat kan skriva så där hemskt elakt! För det är precis vad artikeln är, den är elak! Och artiklar ska enbart innehålla fakta, inte hat som den där gör! Och du ska se så fint vi har det här, det är fan en idyll!

2011-06-25 @ 11:37:40
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0