Lördag

Oh my vad jag har skämt bort mig själv denna veckan. I love skattepengar! Men känns som man borde köpa något till sin bättre hälft, nu när jag spenderat så mycket skit på mig själv. För omtankens skull. En tripp på stan på måndag kanske. Hmm. Lär inte åka tillbaka till skogen förrän efter tisdag, för smidighetensskull. Ska antagligen på nått såntdär inredningsparty hos Martinas syster på tisdag, som bor här i Northen Hammer. Och sommaren känns lovlig när det gäller alla dater. Den enda som jobbar är ju jag, men om vi lyckas få ihop massa dater på en vecka när 3 av oss jobbar, borde det gå när 1 jobbar. Det luktar After Work på Bishop tre ggr i veckan. Haha. Idag ska det iaf bli en date hos Martina, efter jobbet. Så jag och Tina kör schnyggfix på jobbet, lite lagom surt... Och hon, hon den där Tina! Hon är Miss Schnygg från och med nu. Hon kapade håret igår! Tjusigt värre. Men det var på håret att jag fick hålla henne i handen genom proceduren. Höhö, på håret. Åh den här dagen kommer sluta illa! Lövly!

Och enligt Mr vaktis så åskade det visst i norrahammar i herromnatten. Märkte inte ett skit... Gött!

Nähä! Ta en titt i väskan och svära lite över att allt man behöver är i skogen.

Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0