Fredag

Det är dags för fredagsmyyyys! Inte riktigt. Däremot tar jag tredje omgången kvinnodate idag. Emma(kanske) och Emelie kommer till schtan. Och ge ifrån mig lite paket och sånt. Men först innan det blir det jobb...
Övriga kvinnodater har varit intensiva!
Onsdagen var nog sämsta dagen på länge, som bara eskalerade till bättre och bättre och avslutades bäst.
Hade en lite... vild diskussion med ena chefen på onsdags morgonen, så jag blev sjukt arg. Men jag tycker inte om att bli orättvist behandlad och ett avtal bryter man inte - oavsett position i arbetet! Men nu förstår jag varför ingen diskuterar med henne... Det går inte. Och den dagen jag går ut ifrån det stället förgott kommer nog ett och annat komma ut. Så, stand by!
Tina var min ängel den dagen! Hon fick mig lugn, kom och pratade strunt så fort hon kunde hela dagen, hämtade moppar då ingenting fanns i förrådet, hjälpte mig att få ordning på förrådet osv. Bäst! Sen bestämde vi oss för, plus Linda att ta en sväng på stan. Och Martina mötte upp oss, och vi drog till Max och käkade och satt där i säkert över en timma och bara stimmade runt. Det var underbart och precis vad vi alla verkade behöva!
Igår var samma veva, fast inte max. Utan glass på donken. Linda hakade på en sväng på stan lite snabbt, sen var det jag och Tina som gick lös. Jag fick med mig massa skit och bara på rea! Och Tina hittade en hysteriskt snygg kjol. Bra dag! Och så idag blir det ju som sagt kvinnodate med mina E. Imon är det jobb, med Tina, och sen iväg direkt till Martina och pimpla öl. Det sura i det hela är att jag vet inte riktigt när jag ska kunna åka till min man utan att knäcka mig själv med grejer som lär följa med. Tänkte ta med träningsgrejerna så man börjar använda dom snart igen.
Och jag vill ha ett promenadband! Så om någon har ett liggandes någonstans, så får ni gärna skänka eller sälja det. Komsi komsi!

Och en annan grej - vart var åskan? Dom pratade om det på riksnyheterna nyss, på nyhetsmorgon, om ett brutalt åskoväder kring Jönköping - vart då?! Jag har inte märkt ett skit...
Tur det!

Kommentarer
Postat av: Johanna Lans

Ingen åska här heller... Bara massa regn

2011-06-10 @ 10:50:43
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0